Po Vánocích

14.01.2012 11:31

Musím pochválit nového přispěvatele Kamila za to, že dodal hned dva recepty včetně fotografií. Mezi moučníky najdete kakaovou roládu, která se v jejich rodině traduje jako Babiččina. Jeho babička byla moje tetička, a i já jsem kdysi tuto dobrotu u ní jedla a vyžádala si návod. Nikdy jsem ji neupekla, ale recept jsem po létech našla. Připojila jsem tedy i její rukopis, je to milá památka.

Druhý recept je opět roláda, ovšem v tomto případě masová - kachní.  Je to Kamilův majstrštyk, který často peče pro návštěvy. Také se nám již několikrát stalo, že byla pro nás připravená. Velká lahůdka!

Přibyly také langoše, s kterými Yva zvítězila po vánoční přecpávačce u německého příbuzenstva . Pro velký úspěch musela mezi svátky pečení zopakovat. Předala i recept, tak jsem zvědavá, zda se tato východní krmě začne pravidelně vyskytovat na jídelníčku i ve spolkové zemi Sasko-Anthaltsko